måndag 17 december 2007

Bröllopsnoja

Erkänner att jag tjuvkikat på bröllopssidor innan jag ringmärktes och blev faktiskt riktigt förvånad över min passionerade iver inför bröllopsbestyren. Tycker verkligen att det här kommer att bli så satans kul! Det är lite över ett år tills vi gifter oss och jag kommer att njuta av varje planerande minut tills dess. Jag ska svulla i exel-listor, forumsinlägg och tygprover. Jag ska proväta smaskiga bakelser och samtidigt lyckas klämma ner mig i en 36:a. Jag ska väcka mannen mitt i natten och diskutera bordsdekorationer och hårnålar och jag kommer att få min tärna att abdikera. Jag ska framförallt inte nämna för en levande själ jag känner att det är jag som skriver den här bloggen; Den är mellan dig och mig!

Inga kommentarer:

 
/* Use this with templates/template-twocol.html */