tisdag 18 mars 2008

Nya brudvänner

Kom precis hem från en fikastund på stan med två nya, toktrevliga bekantskaper! Vi var tre stycken blivande brudar från bröllopstorget som träffades och ventilerade bröllopstankar för varandra. Trodde i min enfald att det skulle göra mig lite mindre bröllopstokig om jag träffade någon att "prata ut" med, men jag kan i ärlighetens namn bara erkänna att jag hamnat ännu längre ner i bröllopsträsket... Det var jätteinspirerande att höra om deras långt mer framskridna planer inför deras stora dag (som förövrigt också visade sig vara SAMMA dag och kyrka :) ) och jag känner mig hög på glädje och otålighet inför min (Eeerh ursäkta, VÅR) stora dag. Fullkomligen pratade fästmannen till potatismos i telefonen på hemvägen...

Inga kommentarer:

 
/* Use this with templates/template-twocol.html */