söndag 6 juli 2008

M2B (Man to Be för er som inte slänger er med bröllopstorgettermer) med på noterna

Nu börjar det bli riktigt roligt med bröllopsplaneringen för älsklingen har börjat göra EGNA bröllopslistor! Han har gjort en jättefin bröllopsbudget och gästlista med avancerade script i Excel. Dessutom så tog han upp igår att han nog var sugen på band eller trubadur och betonade även vikten av att festlokalen måste pyntas till bröllopsnivå (och gärna lite mer om jag känner min raring rätt :) ) Han har i och för sig alltid varit med i planeringen, dock lite avvaktande då jag startade en "aning" tidigt. Han beklagade sig tom över att vi inte har någon inspiration till hur det ska pyntas, men då skrattade jag bara gott och hänvisade till mina underbara "systrar" på bröllopstorget.

1 kommentar:

MOE sa...

Såå trevligt med en engagerad m2b. Jag väntar fortfarande.... :)

Kram
En av systrarna från BT

 
/* Use this with templates/template-twocol.html */