fredag 6 juni 2008

Ny hobby

Jag ska skaffa mig en ny hobby, fotografering. Skickade precis efter en Canon EOS 400D från Netonnet och om 3 arbetsdagar dimper den ner i brevlådan. Synd bara att jag inte kommer att vara hemma på hela två veckor... Det ska bli så ofantligt kul att ha en riktig kamera som tänker åt en och man bara behöver hitta de rätta bilderna i omgivningen, för det är ju faktiskt det som gör en bra fotograf; Att ha ögonen på rätt del av världen. En kille som har hittat rätt är Jonas, vars blogg jag följer varje dag. Otroligt duktig kille som hittar det vackra i allt. Tycker speciellt om hans foton på människor, de ser så avslappnade och naturliga ut. Hade jag bott i Sydney hade jag betalat massor för att få honom att fotografera mitt bröllop!

Inga kommentarer:

 
/* Use this with templates/template-twocol.html */