tisdag 27 maj 2008

Många ensamma dagar

Gillar listor, så här kommer ännu en:

Det sämsta med att vara 60 mil från sin pudding
1. Såklart så saknar man ju honom så man håller på å dö, men den meningen skrev ju nästan själv in sig på en förstaplats...

2. Man har ingen här som motiverar en att göra någonting vettigt med sina vardagskvällar, typ röra på fläsket.

3. Inget sex på fyra dagar!

4. När man ringer honom på kvällen har man hunnit glömma det som hänt under dagen och så har man inget roligt att prata om.

5. Att försöka kommunicera på norrländska med en skåning över telefon är inte ett brus- eller missförståndsfritt samtalssätt...


Det bästa med att vara 60 mil från sin pudding
1. Jag kan äta all mat han hatar (och jag älskar) utan klagomål. Nu står bordet dukat med "smågurkor", mannagrynsgröt och knäckebrödsmackor med leverpastej.

2. Jag kan frossa i bröllop på internet utan att han får veta mitt verkliga jag.

3. Nätterna spenderas med gänget i Scrubs

4. Jag träffar nya vänner att umgås med

5. Ibland är det bara skönt att vara själv...

Inga kommentarer:

 
/* Use this with templates/template-twocol.html */