onsdag 21 maj 2008

och det allra bästa är

Top-5-topp

1. Unga mödrar - Det är så härligt tragikomiskt! Serien har allt; Skilsmässa när tackkorten från bröllopet skall skickas ut, osnutna snorungar som inte kan stava till preventivmedel och faktiskt helt underbara unga mödrar som verkar fixa det i alla väder! Jag sitter bänkad varje vardag kl 19, för det här är bland det mest underhållande jag någonsin sett på tv!

2. Scrubs - Anledningen till att jag inte släpar mig till jobbet förrän kl 09.00 på morgonen är för JDs skull. Jag sitter uppe hela nätterna och tittar på repriser jag sett 10 gånger förrut, och de blir faktiskt bara bättre och bättre.

3. Vänner - Speciellt nu den sista säsongen. Bäst då, tredje bäst nu.

4. Christine - Hon är mycket mer underhållande i den här serien än hon var i seinfelt tycker jag

5. Nyheterna - Jag är vuxen nu och måste tycka det.

Inga kommentarer:

 
/* Use this with templates/template-twocol.html */